Saker ni inte visste om MIG och PONNYSARNA

* Killen är skitsur i stallet, han vill gärna vara glad men tycker det är piningt, han bli bara glad om man har godis i handen, gullönge!
 
*Killen hatar verkligen och spänna sadelgjorden, han spänner ut magen och går runt,ibland kan det ta upp till flera minuter att spänna den! samma sak då man lägger på täcken då han till och med kan hugga efter en!
 
* Limone vill hela tiden ha sina ben i fred, hon är rent ut sagt AZZjobbig att kratasa hovarna på då hon hatar det!
 
* Limone gillar inte då man tar på öronen, hon har också en stor knöl bakom örat, men inget farligt!
 
* JAG hatar då sAKER ändras, blir skitsur.
 
* Killen älskar lekerol, han tycker om det mer än morötter.
 
* Limone har provat snus, sån här som man får rulla själv, min pappa provade och hon tyckte det var gott, haha!
 
* Jag hatar att gå ute på kvällarna när det är helt mörk, SJÄLV!
 
* Killen är 22 år, men han är så jävla HET i ridningen, när man ska rida upp för backar ställer han sig och trippar för han vill galoppera,   han vill alltid springa jättefort men bockar bara då jag rider barbacka!
 
* Killen hatar att gå bredvid andra hästar, antingen bitter han på hästen eller så sparkar han åt den!
 
* När killen ska galoppera eller trava bredvid en annan häst tror han alltid att det är tävling och springer fortare och fortare!
 
Lite fakta ni kanske inte visste, nu har ni koll på mig, haha,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0