Påväg hen

Från skolan, bra dag.
Jag har tänkt en massa över bloggen, MASSOR.
Ska jag ha kvar den, vad är ribban för MIN blogg, vad ska krävas av mig som en liten bloggar på 100 läsare OFTAST?
Jag ska blogga, det är kul och något jag vill, folk i Sverige går in och läser om MITT liv.
Bloggare ska inte bara uppdatera vad de gör utan även feeling, och underhålla läsarna på bästa sätt, ikväll kommer jag skriva lite feeling, inställda så bloggen hela tiden hålls igång.

Vi börjar med THIS or THAT.
Skicka in förslag som kommer ut på en videoblogg sedan, KÖÖÖR



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0