kärlek

Jag ska skriva upp till 110% riktigt ärligt, vad jag tycker och tänker om detta ämne!
 
När man sjävl är sådär riktigt kär och det ända man tänker på är just HAN, Och när man vet att den man själv älskar vet att HAN älskar dig lika mycket, ENORMT.
Att liskom få bekräftelse på att någon älskar en, det är en så enormt betydels för mig!
 
jag vet att jag är en väldigt villig person till detta, jag mår verkligen bra av att ha någon vid sin sida 24/7.
Men en sak är så viktigt för MIG.
Det måste känas rätt upp till 200% oc VETA att den här personen är DEN rätte för mig!
Inte att man byter kille varje gång ens pappa byter kalsonger, det ska vara på riktigt och man ska verkligen känna att det är just RÄTT!
 
aLDRIG att jag går in i någonting om jag inte är helt säker, never.
Att kunna krypa in i den du älskars famn, kunna berätta din dag och liksom att vara KÄR.
Se upp nu killar, jag tycker att ALLA killar i min och andras ålder är rent ut sakt jävlit omogna, JAG TYCKER!
 
¨det ska liksom inte bli värsta dramt om man bara nämner DEN KILLEN, seriöst!
Jag har sagt det men vill säga det igen.
 
Otroligt viktigt för mig att jag känner mig SÄKER på vad jag gör, ALLTID.
Om den snyggaste killen i skolan, jag ska änå vara helt SÄKER, ALLTID!
Liksom att låsas vara kär fasten man inte är det, jag har gjort detta om tycker jag är helt dum och gjorde fel själv.
Men never again, man ska kunna lita på AN upp till 100% och alltid känna att man blir och är älskad, Det är en grym skön känsla då det pirrar till i kroppen och hela du flyger på himlen för att man är KÄR, skön feeling.
 
Ni får tro vad ni vill i detta men jag skriver 110% ÄRLIGT!
Det spelar ingen roll om den killen jag faller för är 14 eller 13, bara han är SANN inga spel och true love.
Ålderna har ingen betydelse såvidare det inte går för lång, jag tycker till, om du är 12 och din kille är 19 då har det helt klart gåt för lång, VÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT, men om du är 12 och han är 14 har det seriöst ingen etydelse!
Kunna krama HAN, känna hans andertag och känna jag är RIKTIGT KÄÄÄÄÄÄR, det är något jag längatr tills, då jag med kan få och vara KÄR!
 
sJUKT NÖJD med detta inlägg, jag tycker som jag skriver,!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0