Hej

Idag har det varit en lugn dag.
Nej Elin skärp fig, vad skriver jag varje dag, joo samma saker.
Aja, har precis tagit en lång duch, nu sitter jag i soffa med telefonen i högsta hög och väntar på att robinson ska börjar.
Jag längtar så jäkla mycket efter träningen, jag har ponnys men liksom vad gör jag? Killen rids ut och limone rider inte jag efter som hon är på inredning, men snart då det är dags för träningarna igen, kom ni ihåg då jag var iväg med mormor och var typ kär i en häst.
Vi har tagit tag i detta, träningarna kommer ridas på han, om det blir stallplats nu under vintern kommer han komma hem, vad kul det skulle blivit.
Det är verkligen en grym ponny som jag kan lära mig mycket på.
Åå vad jag hoppas på detta.
För just nu är stallet fullt.
Men träningarna kommer bli just asome!



Kommentarer
matina /rövtina

heej var köpte du den tröjan!! ?? messa mig <33

2012-08-29 @ 20:35:22
URL: http://forevermatina.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0