Finns det folk där ute?

Sjukt vad vi förendrad, för några åren jobbade man röven av sig jag för dag, idag sitter man på krogen och dricker, skiter i allt bara man ser bra ut, låter alla andra ta tag i dina saker.
Sjukt igentligwn, du tror att du är cool.

Aldrig att jag skulle röka, dricka och sånt, never.
Jag ska bli bäst, inte förstöra mitt liv.

Vad tänker ni med som dricker, röker och sånt?
Vad är meningen med livet då?

Jag ska aldrig röka, inte komma hem helt full och inte ha kontroll, never.
Tänk på alla i Afrika som inte ens får mat, lägg pengar på det istället för cigg.

Visst, du kanske blir av med dina vänner men ven har det bästa livet 10 år senare?
Det är sånt tonåringar inte tänker med?

Ni vet nog vad jag vill säga?
Tror det eller ej, men många av mina läser är runt 16, så du skit i vad andra gör och gör rätt för dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0