..

Livet är vad du gör det till, väljer du att röka, inte tro på dig låta folk kasta ner dig på marken, då får du det livet.

Väljer du att stå upp för dig själv, aldrig låta någon trampa ner dig och trampa ner fötterna när det går för lång, får du DET livet.
Välj.
Jag har valt att stå upp för mig.
Men om du väljer fel, klaga inte över ditt liv, gör något åt det.

Jag har ett fantastiskt liv, allt jag vill ha finns.
Om ditt liv går i en svacka och du bara hatar allt, tänk. Jag är stark ingen ska få trycka ner mig, fine alla blir sårade någon gång.
So whut, låt aldrig folk trycka ner eller förstöra DITT liv.
Jag vet också, det är svårt att stå upp för sig och vara stark.
Jag tycket med det, men det är sånt som är viktigt.

Kaxa till dig, sträck på dig, och förstå att ingen person är värdelös, inte du heller.

Jag hatar seriöst människor som tycker synd om sig själva för olika anledningar, men det är väl Du som har gjort det till det?
Det är ett liv, gör vad du vill och tänk inte på vad alla andra tycker om dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0