Fin, mysig dag

Hållt igång precis hela dagen idag.

Vaknade vid 11 av att sis hade fixat frukost på sängen till mig, hur söt liksom?

Efter frukosten gick jag ut till stallet och longerade qentin en stund och släppte in han.

Mötte upp sara, tanken var att vi skulle gå ut och springa men vi gick ca 2 km och sedan satte vi oss på en bänk....en bänk satt vi på i en timma * stolta *.
Mamma hämtade upp oss och så åkte vi och köpte glass, ahhaha standard.

Sedan hem, skynda skynda. Red killen fort, men han hade ont i knät så sis hoppa upp och så skritta vi ut 4 km, där fick jag min motion.
Lastade på limone på transporten och iväg till hovslagaren. Powerwalkade sedan hem igen så jag fick ytterliggare lite motion.

Avslutade denna härliga dag med att rida ett dressyrpass på ben i paddocken tillsammans med olivia och penti.
Han var fin, lite stel ibörjan men släppte rätt bra på slutet.

Nu ska jag släcka dagen för idag, och vaknar imorgon pigg och gla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0