Om two weeks..

.. Åker jag och olivia on the läger you now right?
Penti skulle följt med men nu är han skadad och ska stå hela sommaren, Så nu blir det bara lille killen!!
Killen klarar ju inte av att gå ett pass ipaddocken varje dag längre, och vi vill ju liksom inte få hem en halt ponny så jag ska få låna någon av deras hästar och ha på ALLA LEKTIONER I PADDOCKEN, och rida killen varje dag då vi rider ut och badar och så, så jag kommer ju fortfarande rida killen varje dag men inte i paddocken!!
Längtar verklgen till att kunna lägga allt jag håller i händerna i sängen och bara tänka på mig och killen!
Snacka om att jag längtar<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dressyrlivv

Hej! Här få ny följa mitt liv, min vardag. hoppas ni gillar det. lämna gärna en kommentar efter er och säg vad ni tycker.

RSS 2.0